ISO-9001 Kalite Yönetim Sistemi

Eğitim programımızın amacı, kalite Yönetim Sistemi Standartını tanıtmak ve gereken sisteme yönelik katılımcılara bilgi aktarmaktır.

Egitimin İçeriği

  • ISO-9001 Kalite Yönetim Sistemi standart genel yaklaşımı
  • Madde 4 Kalite Yönetim Sistemi
    • Dokümantasyon sistemi
    • Kalite Yönetim sistemi için süreç modeli
    • Süreç yönetimi (sürecin tasarımı, gözden geçirilmesi, sürekli iyileştirmesi)
    • Kayıtların yönetimi
  • Madde 5 Yönetim Sorumluluğu
    • Yönetim Temsilcisi
    • Yönetimi Gözden geçirme
    • Kalite Politikası ve kalite hedefleri
  • Madde 6 kaynakların Yönetimi
    • İnsan kaynakları ve yetkinlik belirleme
    • Eğitim ve yetiştirme
    • Altyapı ve Çalışma ortamı
  • Madde 7 Ürün – Hizmet Gerçekleştirme
    • Müşteri ile ilgili prosesler
    • Üretim sürecine ilişkin dokümanlar
    • Özel prosesler
    • Tasarım ve geliştirme
    • Satın alma
    • İzlenebilirlik ve Tanımlama
    • Müşteri malı
    • Ürünün korunması
    • Kalibrasyon
  • Madde 8 Ölçme Analiz ve İyileştirme
    • Müşteri istek ve beklentilerinin tespiti ve müşteri memnuniyeti
    • Proseslerin ve ürünlerin izlenmesi ve ölçülmesi
    • Uygun olmayan ürün
    • Düzeltici ve Önleyici faaliyet
    • Veri analizi

3 steps for achivement of the sucess

Our strategy consist of putting the solution into practice in a short time, acquiring measurable striking results, maintaining a long-term collaboration, building mutual respect and secrecy as well as achieving absolute customer success and satisfaction

Existing Situation Assessment

Existing Situation Assessment

We are analyzing with international method the root cause of the problem

Consultancy

Consultancy

We offer consultancy service for the support of client projects by using international methodologies with our experienced staffs.

Training

Training

We offer training service for the support of client projects by using international methodologies with our experienced staffs.

TOP